Sila membuat carian pantas di sini

Rabu, 4 Mei 2011

Menyelesaikan kerja yang perlu disiapkan segera

Hari ini merupakan hari yang agak sibuk bagi saya. Ini disebabkan saya perlu menyelesaikan segera slide taklimat bagi bos saya yang akan digunapakai pada hari Isnin ini. Walaupun taklimat akan diadakan pada hari Isnin ini, bos saya ingin saya segera menyelesaikan slide tersebut bagi membolehkan beliau meneliti dan memastikan slide tersebut lengkap. Tarikh akhir bagi menghantar slide tersebut ialah esok, Khamis, 4 Mei 2011. Saya sudah menyelesaikan slide tersebut dan ingin memeriksanya sekali lagi bagi memastikan tiada kesalahan fakta yang timbul. Bos saya juga inginkan salinan dokumen tender bagi rujukan beliau. Masa untuk mencetak dokumen tender sekarang. Print..

Selain itu jadual pada waktu petang esok saya agak padat. Ini disebabkan pada pukul 6 petang saya perlu menghadiri perlawanan futsal bersama kawan sepejabat dan pada pukul 8 malamnya saya akan bermain badminton seperti biasa dengan Lokman, Ibrahim dan Lokman. Setakat ini sudah 2 kali kami bermain badminton di Selayang(tidak termasuk esok). Menurut Lokman, beliau akan memastikan perlawanan badminton ini diadakan setiap minggu bagi memastikan kawan-kawan lama dapat berkumpul disamping mengeluarkan peluh. Maklumlah, kalau tidak berbuat begini maka tiada peluanglah untuk bersukan.

Berkenaan tiket pulang ke kampung, mungkin saya akan mencari peluang membeli tiket pada waktu rehat esok. Apa pun perlu memastikan segala kerja siap terlebih dahulu.

:::Tahniah buat pasukan Terengganu yang mengatasi pasukan Perlis 3-1 dalam perlawanan Liga Super di Stadium Nasirudin Shah semalam.

Sampai berjumpa lagi post akan datang.

Sharingan Level 3 (-_-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan