Sila membuat carian pantas di sini

Khamis, 5 Mei 2011

Petang yang sibuk

Petang ini agak sibuk kerana saya agak mengejar masa. Saya ingin memastikan kerja-kerja saya di pejabat siap sebelum pukul 6.00 petang kerana saya akan bermain futsal dengan kawan-kawan sepejabat. Alhamdulillah, kebanyakan kerja-kerja berjaya dibereskan walaupun ada 1 atau 2 kerja yang belum selesai. Kerja-kerja ini akan disambung pada hari esok, Jumaat, 6 Mei 2011.

Pada pukul 6.00 petang kami sudah berada di pusat gelanggang futsal. Kami bermain selama 1 jam lebih. Sepatutnya 1 jam sahaja (6.00-7.00 malam) namun memandangkan tiada orang menempah gelanggang tersebut selepas giliran kami, kami mendapat masa tambahan dari pemilik pusat futsal untuk menggunakan gelanggang tersebut. Letih jugalah tetapi seronok.

Pada jam 7.30 malam, saya berkejar pulang kerana sudah berjanji dengan kawan baik saya, Lokman untuk bermain badminton di Selayang. Jadi ketika sampai di kawasan rumah saya, Lokman dan Ibrahim telah menunggu saya di situ. Jadi saya naik sebentar ke rumah dan turun membawa raket. Malam tersebut kami bermain badminton sehingga pukul 10.00 malam.

Habis sesi bermain badminton, kami seperti biasa singgah di Kedai Nasi Lemak Marvelous untuk makan malam. Selepas itu kami berbual-bual sehingga pukul 11.00 malam dan pulang ke rumah masing-masing. Terima kasih kepada Lokman kerana menaja gelanggang badminton pada malam ini dan Ibrahim bagi makan malam.

Hari ini agak meletihkan tetapi menyeronokkan kerana dapat bersukan walaupun sibuk bekerja. Bukan apa, sekurang-kurang mampu mengerakkan tulang empat kerat ini sekali seminggu. Apa pun saya mengakhiri post ini kerana ingin menyelesaikan sedikit perkara. Full Stop..

Sampai berjumpa lagi.

Sharingan Level 3 (-_-)

2 ulasan:

  1. Assalamualaikum Ubai

    oooo
    bersukan sakan yer....

    ps: anak saya dah setelkan router tu

    Wassalam

    BalasPadam
  2. W'salam Atuk.

    Selamat melayari internet Wi-Fi di rumah..(^_^)

    BalasPadam