Sila membuat carian pantas di sini

Isnin, 11 April 2011

Masa untuk makan ubat

Saya telah pulang ke rumah. Sekarang masa untuk makan ubat. Doktor membekalkan kepada saya beberapa jenis ubat iaitu ubat antibiotik, bengkak dan tahan sakit bagi sakit gigi saya.
Jadi saya membatalkan temujanji dengan kawan baik saya, Lokman untuk '”pekena mee hun sup” kedai di depan  masjid malam ini. Memang favourite beliaulah makan di situ setiap kali kawan-kawan lama bertemu. Lagipun ini sajalah masa kami lepak bersama. Tidak seperti zaman belajar dahulu. Sekarang semua telah bekerja dan ada tanggungjawab masing-masing.
Oleh itu temujanji nak “pekena mee hun sup” di tunda kepada esok malam. Lagipun  kami merancang untuk menyewa gelanggang badminton. Mungkin masa makan nanti boleh bincang sekali perkara tersebut. Sekali sekala kenalah bersukan. Seperti kata Haji Hasbullah Awang ketika mengulas perlawanan bolasepak Liga-M
"satu pergerakan cantik di situ, tetapi tidak!"
Sharingan Level 3 (-_-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan