Sila membuat carian pantas di sini

Jumaat, 8 April 2011

Masih muat turun driver Dell Inspiron 1440

Sekarang jam menunjukkan pukul 8.36 malam. Saya baru terjaga dari tidur selepas pulang dari pasar minggu di kawasan rumah saya. Saya membeli nasi minyak dan air oren di sana. Baliknya saya memerhatikan status muat turun tersebut. Ada beberapa driver yang failed di muat turun kerana saya terlupa notebook saya akan hibernate dalam waktu tertentu. Ini merupakan kelalaian saya. Apa yang saya lakukan menjalankan muat turun sekali lagi. Saya telah memperolehi driver VGA, Network Adapter dan Sound. Kemudian saya makan sambil menonton filem The Social Network, filem yang merupakan kisah benar kehidupan Mark Zuckerberg (Pengasas Facebook). Selepas itu saya tertidur.

Sekarang tinggal driver bagi Chipset. Tidak tahu sempat atau tidak. Pada pukul 10 malam saya akan naik bas pulang ke kampung. Sekiranya tidak sempat saya akan pause muat turun ini dan sambung di kampung nanti.

Sharingan Level 3 (-_-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan