Sila membuat carian pantas di sini

Sabtu, 9 April 2011

Sudah sampai di kampung.

Apa yang saya perlukan adalah rehat sebentar. Waktu sekarang menunjukkan pukul 6.13 pagi. Mungkin saya akan kurang mengemaskini blog saya dalam masa 2 hari ini namun tetap akan ada post baru sekiranya saya berkesempatan. Ini di sebabkan oleh saya akan meluangkan masa bersama isteri dan dua orang anak saya iaitu Faqihah dan Aiman. Sekarang saya berada di rumah keluarga saya. Mungkin sebentar lagi selepas bangun dari tidur saya akan bertolak ke rumah ibu mentua saya untuk berjumpa isteri dan anak-anak saya yang comel. Isteri saya masih berpantang di sana.

Baiklah. Waktu untuk bersarapan nasi minyak dan sirap bandung. Selepas itu saya akan tidur. Mungkin petang nanti saya akan memandu ke sana. Ok, time to refresh. Refresh!

Sharingan Level 3 (-_-)

1 ulasan:

  1. Kalu sudah sampai kkampong, wakpe yg mun terus balik ghumah nye.. mari gi ppatai batu burok lah makang sutong goreng, pah tu g ratau abang pulak tengok penyu ttelor. Petang esok baru mu balik rumah tengok anak & bini tu. Nati dah balik KL gelepar dodang-dodang kaponan dak makan telor penyu. Oh yeee, mana video hantu kak limah tu, aku nak tengok dah tadak dah, dia balik rumah sekejap sebab dia sakit perut nak berak ke?

    BalasPadam