Sila membuat carian pantas di sini

Jumaat, 8 April 2011

Memuat turun driver Dell Inspiron 1440

Hari ini saya menumpukan perhatian kepada rumah. Sudah 2 minggu saya tidak mengambil tahu hal rumah. Keluar bekerja awal pagi dan malam baru pulang. Ternyata rumah saya memerlukan perhatian setiap hari. Saya mengemas bahagian dapur yang telah lama tidak berasap. Kali terakhir 2 hari lepas di mana saya mengoreng daging burger ketika lapar pada waktu malam. Selebihnya saya tidak begitu menumpukan perhatian kepada rumah saya kecuali bil-bil yang berkaitan. Kebetulan hari ini saya bercuti, jadi saya mengambil peluang untuk mengemaskan rumah saya. Sambil mendengar radio Sinar di blog ini, saya tekun mengemaskan dapur rumah. Mungkin selepas ini saya akan menghantar baju ke dobi. Mungkin anda pelik, kenapa tajuk blog kali muat turun driver. Sebenarnya pada masa yang sama saya ingin muat turun driver notebook kawan sepejabat saya, Atuk. Beliau ingin saya menformat notebook tersebut. Sedang bekerja dengan notebook tersebut sekarang. Saya sedang mendapat maklumat driver berkenaan notebook tersebut sekarang. Pada masa yang sama saya perlu menyalin kesemua data beliau yang terdapat di dalam notebook. Alamak, semua peralatan seperti Sata-USB converter tertinggal di pejabat. Tidak mengapa. Mungkin Isnin ini saya akan menyambung proses menformat notebook tersebut. Yang penting dapatkan driver tersebut terlebih dahulu. Jimatkan masa.

Ok sudah mendapatkan semua maklumat driver, mari mula muat turun..

Sharingan Level 3 (-_-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan