Sila membuat carian pantas di sini

Sabtu, 9 April 2011

Video Hantu Kak Limah balik rumah di blog ini sudah tiada.

Merujuk kepada tajuk di atas, sebelum ini saya ada meletakkan video Hantu Kak Limah balik rumah di blog saya pada 2 hari (7hb April 2011). Filem tersebut berdurasi selama satu jam lebih saya dapatkan dari laman Youtube. Sebelum ini saya pernah melihat video di situ dan tiada masalah. Baru 5 minit lepas saya menghantar post ‘Sudah sampai ke kampung’, saya ada memeriksa semula video yang terdapat di dalam blog ini. Apabila saya mengklik butang Play pada video tersebut, inilah mesej yang terpapar;

This video is no longer available due to a copyright claim by Astro Entertainment Sdn Bhd

Barangkali tiada rezeki kepada sesiapa yang belum melihatnya. Akan tetapi itu bukanlah masalah besar, anda masih boleh menonton video ini sekiranya anda melanggan Astro (merujuk kepada mesej di atas) atau membeli DVD tersebut di kedai yang berhampiran anda.

Sharingan Level 3 (-_-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan