Sila membuat carian pantas di sini

Selasa, 19 April 2011

Suasana petang.

Hari ini saya mendapati cuaca di Kuala Lumpur agak baik. Sebenarnya saya menjangka petang ini akan hujan dengan lebat memandangkan cuaca agak panas terik. Akan tetapi masih kedengaran bunyi guruh. Perlu berwaspada dengan amaran tersebut (^^). Tambahan pula rakan sepejabat saya ada memberitahu Kuala Lumpur digenangi air seharian pada hari Sabtu (Cuaca hujan).

Saya baru menyelesaikan beberapa kerja dan akan di sambung pada esoknya. Saya juga masih memikirkan bagaimanakah bentuk slide saya yang akan dibentangkan pada mesyuarat pada lusa nanti. Malahan saya perlu berjaga-jaga sekiranya ada situasi di luar jangka pada kursus GIS esok.

Saya rehat sebentar sebelum meneruskan kerja. Call ke kampung sebentar. Refresh!

Sharingan Level 3 (-_-)

5 ulasan:

  1. petang-petang selalu hujan pakcik d kl ni. d klang susah nak ujan cuma semalam je hujan sampai malam

    BalasPadam
  2. Aku kalau musim hujan & pulak ade bunyi guruh,aku pantang benar wei..... aku masuk bilik tido terus selimut sebab takut... masa kecik dulu mak aku usik kata guruh tu batuk raksasa, raksasa tu besor nya macam bukit tingginya mcm pohon kelape, sapa yg tak gi tido nanti dia tangkap,,,, tu lah yg jadi aku sampa le nin tahut kat guruh. Encik bagaimana? takut jugak ke? Kalau takut jugak, jom kite gi masuk bilik tido, kita tidoooor. Soley soley, soley soooleyyyyy.

    BalasPadam
  3. touch-up lah blog pakcik ni. bagi menarik

    BalasPadam
  4. On my way. Hari ini Hashimi outstation ke Kuantan kan..Cuba call dia. Takut tengah tidur tepi highway.

    BalasPadam
  5. salam acik acik tak update blog ker?

    BalasPadam